اس ام اس تبریک روز تولد
اس ام اس تبریک روز تولد
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

جشن تو جشن تولد تمومه خوبياس
جشن تو شروع زيباى تمومه شادياس ...

 

فرستنده : ..:♥:DJHAMED:♥:..


 

 

با من باشی دوست دارم /تنها باشی دوست دارم /امروز روز میلادته /هرجا باشی دوست دارم تولدت مبارک

 

فرستنده : علیرضا


 

 

هرروز برات رویایی باشد دردست نه دوردست عشقی باشد دردل نه درسر ودلیلی باشد برای زندگی نه روزمره گی تولدت مبارک

 

فرستنده : علیرضا


 

 

امروز روزیست که باغ جهان خرسند است چون در این روز شكوفه اي شکفت
سال روز شکفتنت مبارک

 

فرستنده : فاطمه123


 

 

دوست عزیز: تقارن بهار طبیعت را با شكفتن موجودیتت رو بهت شادباش میگم
امیدوارم روزگارت سبز باشه....

 

فرستنده : بیب ستایش***تبریز


 

 

بهترين آهنگ زندگي من تپش قلب توست و قشنگ ترين روزم روز شکفتنت. عزیزم تولدت مبارک!

 

فرستنده : Mohi


 

 

خدای اطلسی ها با تو باشد * پناه بی کسی ها با تو باشد * تمام لحظه های خوب یک عمر* بجز دلواپسی ها با تو باشد * تولدت مبارک

 

فرستنده : M2.A.S


 

 

تو وجودت واسه من یه معجزست * مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه * روز میلاد قشنگت میمونه * توی تقویم دلم تا همیشه * تولدت مبارک

 

فرستنده : M2.A.S


 

 

وجود زیبایت وارد به دنیا میشود * هدیه سالروزش این آوا میشود * عاشقی چون من بی پروا میشود * در شعر تولد غرق رویا میشود * اینگونه سالی دگر از عمر تو آغاز میشود * تولدت مبارک

 

فرستنده : M2.A.S


 

پرنسس دیانای من چه خوب شدکه به دنیا اومدی و چه خوبتر شد که همه دنیای من شدی...عشق مامانی تولدت هزاران هزار بار مبارک.

فرستنده : مامان معصومه


 

باز کن پنجرهها را که نسيم روز ميلاد اقاقي ها را جشن ميگيرد و بهار روي هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن کرده است تولدت مبارک

فرستنده : هستی


 

تو اين روز طلايي تو اومدي به دنيا و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما تو تقويما نوشتيم تو اين ماه و تو اين روز از اسمون فرستاد خدا يه ماه زيبا

فرستنده : هستی


 

امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست. نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم اما کاملتر از این چیزی ندارم تولدت مبارک .

فرستنده : هستی


 

یه کیک خیلی خوش طعم ، با چند تا شمع روشن یکی به نیت تو یکی از طرف من الهی که هزار سال همین جشنو بگیریم به خاطر و جودت به افتخار بودن

فرستنده : هستی


 

تولدت مبارک با صد هزار تا بوسه ! عشق منی عزیزم بی تو دلم می پوسه !

فرستنده : هستی


 

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: